Reklamační řád

NÁKUP BEZ OBAV


Zboží lze vyměnit, či vrátit - vrátíme Vám Vaše peníze!

V případě, že nám zboží vracíte ve lhůtě 14ti dnů

  • zboží zabalte nejlépe zpět do originálního obalu, pokud je to možné

  • do balíku nám vložte také reklamační lístek – uveďte Vaše osobní a kontaktní údaje, vyplňte číslo účtu, na který si přejete poslat peníze

  • pokud budou nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat. Na uvedenou mailovou adresu Vám zašleme potvrzení o přijetí reklamace a zprávu o jejím vyřízení

  • zboží nám zašlete zpět na adresu: Volejník s.r.o.Nademlejnská 600/1, 198 00 Praha 9 Hloubětín

  • zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!

V případě, že zboží bylo poškozené nebo se v průběhu užívání objevila závada, nebo bylo poškozené přepravou

  • celé zboží nebo poškozenou část vhodně zabalte

  • pokud budou tiskovému zboží chybět stránky, obrácené kalendárium, chyby v redakčním zpracování, závady při knihaření, nemusíte jej zasílat zpět, ale pořiďte fotodokumentaci a zašlete nám ji na email volejnik@helma.cz, spolu s popisem závady.

  • do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, uveďte důvod vrácení a Váši představu o způsobu vyřízení reklamace

  • nezapomeňte napsat osobní údaje, kontaktní tel. Číslo, pokud budou nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat. Na uvedenou mailovou adresu Vám zašleme potvrzení o přijetí reklamace a zprávu o jejím vyřízení

  • zboží nám zašlete zpět na adresu: Volejník s.r.o.Nademlejnská 600/1, 198 00 Praha 9 Hloubětín

  • zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!

Jak postupovat, když si nevíte rady

  • nejlepší bude nás kontaktovat na tel. čísle 602 577 504 ev. nás kontaktujte na emailu volejnik@helma.cz

  • sdělte nám Váš problém a my se jej pokusíme vyřešit


Latest News