Reklamační řád
NÁKUP BEZ OBAV
Zboží lze vyměnit, či vrátit - vrátíme Vám Vaše peníze!
V případě, že nám zboží vracíte ve lhůtě 14ti dnů
zboží zabalte nejlépe zpět do originálního obalu, pokud je to možné
do balíku nám vložte také reklamační lístek – uveďte Vaše osobní a kontaktní údaje, vyplňte číslo účtu, na který si přejete poslat peníze
pokud budou nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat. Na uvedenou mailovou adresu Vám zašleme potvrzení o přijetí reklamace a zprávu o jejím vyřízení
zboží nám zašlete zpět na adresu: Volejník s.r.o., Nademlejnská 600/1, 198 00 Praha 9 Hloubětín
zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
V případě, že zboží bylo poškozené nebo se v průběhu užívání objevila závada, nebo bylo poškozené přepravou
celé zboží nebo poškozenou část vhodně zabalte
pokud budou tiskovému zboží chybět stránky, obrácené kalendárium, chyby v redakčním zpracování, závady při knihaření, nemusíte jej zasílat zpět, ale pořiďte fotodokumentaci a zašlete nám ji na email volejnik@helma.cz, spolu s popisem závady.
do balíku vložte vyplněný reklamační lístek, uveďte důvod vrácení a Váši představu o způsobu vyřízení reklamace
nezapomeňte napsat osobní údaje, kontaktní tel. Číslo, pokud budou nějaké nesrovnalosti s reklamací, budeme Vás určitě kontaktovat. Na uvedenou mailovou adresu Vám zašleme potvrzení o přijetí reklamace a zprávu o jejím vyřízení
zboží nám zašlete zpět na adresu: Volejník s.r.o., Nademlejnská 600/1, 198 00 Praha 9 Hloubětín
zásilku pošlete jako obyčejný balík případně doporučený balík - prosíme, ne na dobírku!
Jak postupovat, když si nevíte rady
nejlepší bude nás kontaktovat na tel. čísle 602 577 504 ev. nás kontaktujte na emailu volejnik@helma.cz
sdělte nám Váš problém a my se jej pokusíme vyřešit